Studieråd

Studierådet består af viceinstitutleder samt formænd og næstformænd i instituttets studienævn. I studierådet drøftes en lang række problemstillinger af relevans på tværs af uddannelserne, ligesom det er et forum for erfaringsudveksling.

Studierådet har ikke formel beslutningskompetence, men bidrager med input til arbejdet i Institutrådet og i de enkelte studienævn. 

Studierådet holder cirka tre møder pr. semester, ligesom der vanligvis afholdes ét seminar om året, som giver mulighed for mere dybdegående drøftelser af et specifikt og aktuelt tema.

Studierådet ved Institut for Sociologi og Socialt Arbejde, Aalborg Universitet

Medlemmer af Studierådet fra februar 2023

Institut for Sociologi og Socialt Arbejde 

Mia Arp Fallov, Viceinstitutleder for uddannelser

Socialrådgiveruddannelsen

Maria Appel Nissen, Studienævnsformand  
Camilla Rosenberg Otzen, Næstformand

Sociologi

Rasmus Juul Møberg, Studienævnsformand
Mathias Bylov Damsgaard, Næstformand

Kandidatuddannelsen i Socialt Arbejde

Maja Lundemark Andersen, Studienævnsformand
Harald Jørgen Pedersen, Næstformand

Kandidatuddannelsen i Kriminologi

Annette Olesen, Studienævnsformand 
Clara Hollerup Gade, Næstformand

Studienævn for Master i Udsatte Børn og Unge, faglig ledelse (MBU)

Mie Engen, Studienævnsformand
Stella Hoff Bruun, Næstformand

Erasmus Mundus / Nordisk masteruddannelse

Lars Uggerhøj, Uddannelsesleder


Referent: Mette Rytter Christensen
 

2024

  • +

    Mødeplan, dagsorden og referater

    • 1. februar kl. 13.00-14.30 
      Referat
       
    • 12. marts kl. 9.00-11.00
      Referat
       
    • 4. juni kl. 12.30-14.00
      Referat
       
    • 20. august kl. 9.00-16.00 - Studierådsseminar 
       
    • 24. september kl. 9.00-11.00
       
    • 29. oktober (med studiebudget 2025) kl. 9.00-11.00
       
    • 10. december kl. 9.00-11.00

2023

  • +

    Mødeplan, dagsorden og referater

    • 30. januar kl. 9.30 - 11.00
      Dagsorden | Referat
       
    • 14. marts kl. 12.30 - 14.00
      Dagsorden | Referat
       
    • 2. maj kl. 12.30 - 14.00
      Referat
       
    • 23. maj kl. 8.30 - 10.00
      Referat
       
    • 18. august kl. 8.30 - 16.00 - Studierådsseminar
       
    • 3. oktober kl. 10.00 - 11.30
      Referat
       
    • 30. oktober kl. 9.00 - 9.45
      Referat
       
    • 5. december kl. 8.30 - 10.00
      Referat

2022

  • +

    Mødeplan, dagsorden og referater

    • 16. februar 2022, kl. 12.30-14.00
       
    • 30. marts 2022, kl. 9.00-10.30 
      Referat   
    •  
    • 4. maj kl. 10.00-11.30
      Referat
       
    • 25. august, kl. 8.00-16.00 (Dagsseminar ude af huset)
       
    • 6. oktober, kl. 10.00-11.30
      Referat
       
    • 1. december, kl. 10.00-11.30

2021

2020

2019

  • +

    Mødeplan, dagsorden og referater

    • 10. december 2019, kl. 10.00 - 12.00
      ​Dagsorden | Referat 
      Deltagere: Viceinstitutleder, Studienævnsformænd, Næstformænd og Prodekan
       
    • 12. november 2019, kl. 10.00 - 12.00 AFLYST
      Deltagere: Viceinstitutleder, Studienævnsformænd, Næstformænd og Prodekan
       
    • 23. oktober 2019, kl. 10.00 - 12.00
      Dagsorden | Referat     
      Deltagere: Viceinstitutleder, Studienævnsformænd, Næstformænd og Prodekan
       
    • 4. oktober 2019, kl. 9.00 - 10.0: (Godkendelse af uddannelsernes budgetter for 2020)
      Dagsorden | Referat
      Deltagere: Viceinstitutleder, Studienævnsformænd, Institutleder, Studienævnssekretærer og Institutøkonomi
       
    • 24. september 2019, kl. 9.00 - 10.00 (STÅ-prognoser)
      Dagsorden | Referat
      Deltagere: Viceinstitutleder, Studienævnsformænd, Institutleder, Studienævnssekretærer og Institutøkonomi
       
    • 18. september 2019, kl. 10.00 - 12.00
      Dagsorden | Referat 
      Deltagere: Viceinstitutleder, Studienævnsformænd, Næstformænd og Prodekan
       
    • 22. august 2019, kl. 9.00 - 15.00 (Seminar vedr. PBL)
      Deltagere: Viceinstitutleder og Studienævnsformænd
       
    • 14. august 2019, kl. 9.00 - 10.00 (Stillingsplan)
      Deltagere: Viceinstitutleder, Studienævnsformænd og Institutleder
       
    • 11. juni 2019, kl. 10.00 - 12.00 
      Dagsorden | Referat 
      Deltagere: Viceinstitutleder, Studienævnsformænd, Næstformænd og Prodekan
       
    • 14. maj 2019, kl. 10.00 - 12.00
      DagsordenReferat 
      Deltagere: Viceinstitutleder, Studienævnsformænd, Næstformænd og Prodekan 
       
    • 10. april 2019, kl. 10.00 - 12.00 AFLYST
      Deltagere: Viceinstitutleder, Studienævnsformænd, Næstformænd og Prodekan
       
    • 20. marts 2019, kl. 9.00 - 15.00 (Seminar vedr. PBL)
      Deltagere: Viceinstitutleder og Studienævnsformænd
       
    • 12. marts 2019, kl. 10.00 - 12.00 
      Dagsorden | Referat 
      Deltagere: Viceinstitutleder, Studienævnsformænd, Næstformænd og Prodekan
       
    • 12. februar 2019, kl. 10.00 - 12.00
      Dagsorden | Referat 
      Deltagere: Viceinstitutleder, Studienævnsformænd og Prodekan
       
    • 15. januar 2019, kl. 10.00 - 12.00
      Dagsorden | Referat
      Deltagere: Viceinstitutleder, Studienævnsformænd og Prodekan 

2018

  • +

    Mødeplan, dagsorden og referater

    Møde d. 9. januar 2018, kl. 10.00 - 12.00: Dagsorden & Referat
    Deltagere: Studieleder, Studienævnsformænd, Næstformænd og Prodekan

    Møde d. 12. februar 2018, kl. 10.00 - 12.00: Dagsorden & Referat
    Deltagere: Studieleder, Studienævnsformænd, Næstformænd og Prodekan

    Møde d. 6. marts 2018, kl. 10.00 - 12.00: Aflyst
    Deltagere: Studieleder, Studienævnsformænd, Næstformænd og Prodekan

    Møde d. 4. april 2018, kl. 10.00 - 12.00: Dagsorden & Referat
    Deltagere: Studieleder, Studienævnsformænd, Næstformænd og Prodekan

    Møde d. 1. maj 2018, kl. 9.00 - 11.00: Dagsorden & Referat
    Deltagere: Studieleder, Studienævnsformænd, Næstformænd og Prodekan

    Møde d. 6. juni 2018, kl. 10.00 - 12.00: Dagsorden & Referat
    Deltagere: Studieleder, Studienævnsformænd, Næstformænd og Prodekan

    Skoleseminar d. 21. august 2018, kl. 8.00 - 19.00: Program
    Deltagere: Studieleder, Studienævnsformænd og Studienævnssekretærer

    Møde d. 4. september 2018, kl. 10.00 - 12.00: Dagsorden & Referat
    Deltagere: Studieleder, Studienævnsformænd, Næstformænd og Prodekan

    Møde d. 27. september 2018, kl. 9.00 - 11.00: Aflyst
    Deltagere: Studieleder, Studienævnsformænd, Næstformænd og Prodekan

    Møde d. 5. oktober 2018, kl. 9.00 - 10.00: Referat
    Deltagere: Studieleder, Studienævnsformænd, Institutledelse og studienævnssekretærer

    Møde d. 6. november 2018, kl. 10.00 - 12.00: Dagsorden & Referat
    Deltagere: Studieleder, Studienævnsformænd og Prodekan

    Møde d. 4. december 2018, kl. 10.00 - 12.00: Dagsorden & Referat
    Deltagere: Studieleder, Studienævnsformænd og Prodekan

Institut for Sociologi og Socialt Arbejde • Kroghstræde 3 & 7 • 9220  Aalborg Øst • Telefon: +45 9940 8310 • Mail:  inst.issa@socsci.aau.dk
EAN nr.: 5798000420649 • P numre; Aalborg: 1012066143, København: 1018019139